دنیای من را نقاشی کن

یاداشت های یک سر به هوا

دنیای من را نقاشی کن

یاداشت های یک سر به هوا

دنیای من را نقاشی کن

تمام دنیای من خلاصه شده توی نجوم و موسیقی
در کنار این دو، سفر، کوهنوری و طبیعت گردی عضوهای جدایی ناپذیر زندگی منه.

دنیا جای خیلی بزرگیه و اگه فقط ما تو این دنیا باشیم فضایی زیادی اون بالا هدر رفته
"کارل ساگان"

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

نوشتن

چهارشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۸ ب.ظ
این متن رو می‌نویسم بلکه سرآغازی بشه برای دوباره نوشتن. این روزها دوباره دارم برای مجله مطلب مینویسم. در واقع همکارم زنگ زد و زورم کرد که دو صفحه ثابت باید ورداری و هر ماه بنویسی، من:|
به هر حال با هر بدبختی که بود مطلب رو نوشتم و تحویل دادم. خیلی وقت بود ننوشته بودم حتی نمیدونستم چطور باید کلمات رو کنار هم بچینم. البته که شاید بیشتر تنبلی و بی حوصلگی بود. دوست داشتم وقتی از سر کار برمیگردم جای اینکه برم تو این اینترنت لعنتی دنبال سوژه بگردم بشینم و کتاب بخونم و فیلم ببینم و باز این چرخه رو تکرار کنم. و شبا برم بیرون قدم بزنم. و این حال خوب رو نمی خواستم هیچ جوره با چیز دیگه ای عوض کنم. ولی خب الان تقریبا یه جوری تونستم که همه این ها رو با هم هندل کنم. و علاوه بر اون تصمیم گرفتم که بیشتر اینجا بنویسم.
  • علیرضا ‌‌‌‌

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی