دنیای من را نقاشی کن

یاداشت های یک سر به هوا

دنیای من را نقاشی کن

یاداشت های یک سر به هوا

دنیای من را نقاشی کن

تمام دنیای من خلاصه شده توی نجوم و موسیقی
در کنار این دو، سفر، کوهنوری و طبیعت گردی عضوهای جدایی ناپذیر زندگی منه.

دنیا جای خیلی بزرگیه و اگه فقط ما تو این دنیا باشیم فضایی زیادی اون بالا هدر رفته
"کارل ساگان"

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

الف ب پ ت.... دال

پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۴:۱۹ ب.ظ

   دنیای من را نقاشی کن                              با فرداهایی آبی تر
           دنیای من را نقاشی کن                              با شب هایی مهتابی تر
         دنیای من را نقاشی کن                              دور از آتش، دور از فریاد
        با سقفی سرشار از آرامش                          دور از طوفان، دور از باد
دنیای من را نقاشی کن                              رنگارنگ از آزادی
     با دستانی بی قفل و دستبند                      دنیایی غرق شادی
        موج امید را تا دریا بکش                               آبی صلح را تا آسمان
طرحی از خورشید بر بوم شب بزن               تا تعبیر رویایمان



دو سال پیش، روزهای ابتدایی اردیبهشت.
 یک موسیقی روی وال(دیوار) فیسبوک یکی از دوستان.
نام گروه را نمی شناسم. اما تعریف آن دوست از موسیقی و همچنین کاور جذاب آن باعث شد تا با سرعت نه چندان خوب اینترنتم روانه ساوند کلاود شده و موسیقی را گوش کنم!
موسیقی فرای آن چیزی که تصور می کردم بود. از طریق همان ساوند کلاود آن را دانلود کردم و تا آخر شب به گمانم 50 -60 باری گوشش کردم.
صفحه آن ها را در ساوند کلاود دنبال کردم تا از کارهای تازه آن ها با خبر شوم.
در مدت زمان این دوسال آهنگ های آوازم را می رقصیدی، شکوفه های زیتون، لحظه ها را انتظارم و طعم شیرین خیال را منتشر کرده بودند. آهنگ هایی که هرکدام از دیگری زیبا تر بودند.


طبق معمول هر روزه از خوب بیدار شدم. گوشی را برداشتم! وای فای را روشن کردم. یک اعلان کوتاه بود. پیش فروش آلبوم گذر اردیبهشت در بیپ تونز.
بی درنگ اعلان را باز کردم و روی خرید کلیک کردم.


آلبوم همانند باقی کارهایی که تاکنون منتشر شده فوق العاده بود. تک تک آهنگ ها فوق العاده هستند.


آلبومی مناسب این روزهای بهاری.


بخرید و از تک تک آهنگ ها لذت ببرید.


خرید آلبوم گذر اردیبهشت

  • علیرضا ‌‌‌‌

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی